pondělí 3. února 2014

vesele proti tmě a zimě




Na začátku února přichází obvykle krize, taková malá nenálada, kdy mám zimy opravdu plné zuby. Zimu nemám ráda už v listopadu, ale v únoru je toho akorát tak dost...přichází čas, kdy je potřeba naordinovat si nějakou radost. Ještě nevím, co to bude... žádný wishlist nemám, k takové systematičnosti se nestíhám dopracovat (a tuším, že bych nedala dohromady ani tři věci), ale já určitě něco vymyslím v běhu...

Zatím jsem radostně přibrala partu veselých židlí do qde-shopu. Myslím si, že teď je to správné období, ten nejlepší čas, pořídit si něco barevného, veselého. Dobrá terapie proti tmě a pošmournu.
Tahle jednoduchá židle se jmenuje Back to School a opravdu připomíná školní židle, ovšem až na ty barvy! Ty jsou! Já si na křiklavé barevné kombinace nepotrpím, ale jeden, dva barevné body v jinak neutrálním interiéru mám strašně ráda.


Můžete vybrat klasickou kombinaci black and white nebo třeba čtyři různé barvy. Nebo k sestavě  bílých, černých či masivních židlí, co už doma máte, přidat jednu vesele barevnou a bude to dobrý...hodně dobrý, bude to o vás.
Krásný a veselý celý týden!


2 komentáře:

  1. Ty jsou dokonalé! Jednoduché a jedna by stačila :-) Na zimu bych brala žlutou, v létě modrou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Báro, určitě by jedna stačila! Třeba jen tak pro radost, pro dobrou náladu, třeba pro rozbití nadvlády Ikea. Hezký barevný den :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.