pondělí 10. února 2014

tolik barev a jen smutné oči?


Znám ty smutné oči klientů, když se loučí s vysněnou představou, že jejich kuchyň nebo koupelnu bude zdobit bezchybná, bezspárová kuchyňská deska nebo obložení z umělého kamene, z materiálů Corian, Hi-macs...
Cena kolem osmi tisíc za metr je vždycky jediným důvodem proč ne. Tenhle materiál má jinak samé plusy, má ty nejlepší vlastnosti a tak bohatou barevnou škálu, že je problém, který odstín vybrané barvy zvolit.

Několik realizací máme za sebou a jsem za ně strašně ráda. Je radost vytvářet věci krásné, dokonalé. Dělali jsme třeba desky s hranou silnou deset centimetrů, dělali jsme vytvarované dřezy bez jediné spáry...

realizace Quality Design


Vždycky se to povedlo, vždycky byl klient spokojen a nakonec rád za svůj dražší výběr. Tenhle materiál a bezchybné zpracování kuchyň vytáhne do kategorie luxusu.
Používání umělého i přírodního kamene je určitě vnímáno jako luxusní záležitost (i já je mám v téhle škatulce) a to i přesto, že v prvním plánu nejde o vzhled, ale o úžasné praktické vlastnosti.

Když jsem objevila fasády domů dělané z desek Hi-macs, tak mi spadla brada...jsou odolné úplně proti všemu, ale ta celková suma, ta musí stát za to.



Já určitě zůstanu u použití v malém...dřezy, desky do kuchyně a do koupelny, obložení.



Foto: QualityDesign, HI-MACS




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře.