neděle 16. února 2014

neděle


Od konce roku jsem čekala na nové zboží z Českého porcelánu. Pelclova série Bohemie Cobalt je taková čekací...nechci to čekání prodlužovat, tak mám hodně pracovní neděli. Balím a papíruju, přitom mi v hlavě běhá jedna pidi koupelna v činžovním domě, kam se musí nacpat úplně všechno-vana, umyvadlo, pračka, sušička a ukládání...a výsledný dojem by měl být lehce vzdušný:-)
Dnes vaří muž a stíhá u toho i olympiádu...jsem fakt strašně ráda, že ustojí ženu mimoňku, co porád pracuje nebo na práci myslí.

Krásnou neděli, raději výletní, vám přeju.

10 komentářů:

  1. Lampa Reader je krásná. A pracující žena sexy.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, teď jsi mi otevřela oči! Proč já se fintím, maluju si na obličej a uvazuju šátečky, když stačí být pracující? Asi možná chci být hodně sexy!

      Vymazat
  2. ... lehce vzdušné :-D, tak to jsem zvědavá na ten výsledek, hádám že bude hodně bílá. Je nádherný porcelán, kdybych měla místo ach jo :-(. Chtěla jsem se zeptat nebudete mít i tu větší variantu lampy Office ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velkou lampu Office budeme sofort-co nejdříve vkládat. Ta na fotce je ale Reader. Výsledek koupelnového kouzlení určitě ukážu:-)

      Vymazat
    2. Tak to mám z toho velkou radost a mooc se těším ;-)

      Vymazat
  3. Ehm ehm, také jsem zvědavá na výsledek koupelnového rozjímání!;-DDD
    Zdraví a pohodový zbytek neděle přeje Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm ehm Karolíno, tak tuhle koupelnu už kreslím. Co barvičky a inspirace víme?

      Vymazat
  4. Pelcla mám moc ráda a tohle je přímo skvostné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, je. Já ten porcelán miluju čím dál víc...a to jsem byla zarytá fanynka všeho keramického, jen těch hrnků z Maříže co ještě mám! Škoda, že všichni nakupují nádobí v Ikea a české porcelánky krachují...přitom rozdíl v ceně snad ani není.

      Vymazat
    2. Škoda. Někdy mám pocit, že nás ta Ikea všechny převálcuje. Já porcelán miluju a doma mám velkou jídelní sadu Bernadotte. Včetně misek a mističek a máslenky a mám tu sadu strašně ráda. A potom ještě jeden prvorepublikový skvost v podobě čajového servisu Haas a Čížek. Ale asi si udělám radost a něco od Pelcla si koupím.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.