neděle 31. srpna 2014

moje léto

Mikulov, galerie Závodný, Jozef Jankovič. Teď je v galerii výstava mé milované Adrieny Šimotové a Magdaleny Abakanowicz. Info TADY
Den, kdy se v kalendáři objeví moje jméno, signalizuje změnu, končí prázdniny. Dříve nastupoval stres ze školy, tahle fáze už je odžita a odtrpěna, dneska začínám cítit zimu. Já vím, že je pořád léto, ale jak zimu nemám ráda, tak ji cítím už z velké dálky:-)
Léto mi ufrnklo takovou rychlostí...a samá práce to byla a starostí milión a stavy, kdy víte, že už, už musíte vypnout a vypadnout, jinak to bouchne... Na pár okamžiků utéct jinam a strávit čas s duší spřízněnou, se mi ale podařilo a byla to pokaždé úleva. Někdy stačí málo... i když, mít kolem sebe božské ženy, co rozhání chmury, není vůbec málo:-)
Ten pel mel fotek z mobilu je kousek z mého léta.

Vila Tugendhat. Interiér je focený zvenku, protože plánovat si rezervaci, je v mém rozlítaném žití nereálné. Na prohlídku zahrady se objednávat nemusíte, je možné projít i suterén s výstavou fotografií...pro mě zážitek









Zámek Valtice. Koláž ze zámku nevypadá moc zámecky, vypadá pracovně. Kombinace vzorů, barev, materiálů vidím, fotím všude.




U jídla mi fantazie dochází, vždycky to skončí výběrem rizota...tentokrát v CAFÉ FARA v Klentnici. 

4 komentáře:

  1. Samé úžasné věci ... Tugendhat netřeba komentovat, škoda, škoda převeliká, že jsi nebyla uvnitř. Café Fara ... tu chce dát i s Pálavskými vrchy, to je teprve zážitek. Do Mikulova se chystám taky, právě na tuto akci, i když toho tam asi moc nebude, že? Galerie je celkem malá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, vnitřek vily i tu Pálavu bych moc ráda, ale času je tak málo. Galerie není velká, ale myslím, že to není žádná vada na kráse, je to takové domácké a moc příjemný lidi jsme tam potkaly i depozitář nám ukázali...jsme se trochu vtírly:-)

      Vymazat
  2. Krásný svátek přeju! Kdyby mé dítě nebylo školou povinné, cítila bych v tento den stav beztíže. Si myslím. Podzim, ani zima mi nevadí, takže až na tu školu jsem šťastný člověk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, díky! Je to moc milé.-) Rozumím tvým pocitům ze školy, vždycky, když to u tebe čtu, tak se mi všechno vrací i s husí kůží. Zažívala jsem ty beznadějné stavy s dětmi taky. Své názory už raději nikde nerozvádím, protože ty, kterých se to týká, to stejně nikdy nepochopí...být jiný je dar a je dobře, že jsou bytosti, co neběží se stádem. Buď šťastná i s tou školou a udělejte si zítra se Stelou krásnej den:-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.