pátek 8. srpna 2014

...a nakonec Ingo Maurer


Kvůli tomu málu místa pro kuchyň, kvůli propojení s obývacím pokojem jsem klientku tak trošičku tlačila do maximální jednoduchosti a účelnosti...hodně se kreslilo, hodně se mluvilo, hodně to trvalo. 
Myslím, že jsme nakonec byly na stejné vlně. 
Celá šťastná mi včera předvedla svůj impulzivní nákup-veselé závěsné světlo Campari od Ingo Maurera...já bych ho nevybrala, ale na tom houby záleží...svůj prostor si stejně každý musíme vyladit po svém, aby se v něm dobře žilo...
No, a ta maximálně jednoduchá kuchyň, unese i rozverné nápady Ingo Maurera.
Krásný a veselý víkend vám přeju:-)

























    Ingo Maurer-Campari




4 komentáře:

  1. Já myslím, že tento prostor Campari zvládne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládne, je to vymyšlené tak, aby bylo možné zdobit, i když raději s mírou:-)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí u kuchyňské linky stahovací roleta, u naší to nevyšlo, tk třeba jindy. Přijde mi to velmi praktické :). A ta lampa ;) je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá rozhodně! Jako všechno, co si IM usmyslí:-) Skříňka s roletou je fajn do jinak těžko využitelných koutů a rohů...tak třeba jindy:-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.