sobota 16. srpna 2014

letní lenošivé tempo



mě opravdu nebaví. I když jsme dokončovali náročnou realizaci kuchyně, i když celé léto probíhá velká rekonstrukce a se vším je hromada starostí, i přesto pořád vymýšlím nové věci pro qde-shop. E-shop je vlastně můj relax. Oproti starostem s řemeslníky a termíny je to opravdu zábavná a oddychová činnost.
Hledala jsem nové dodavatele, teď už mám připravené nové produkty, fotím, pomalu vkládáme do nabídky.

Teď, do konce prázdnin, můžete některé věci koupit se slevou, průběžně to měníme, tak si to hlídejte...pokud máte něco v merku:-)

Krásný víkend vám přeju!
A moc děkuju za všechny návštěvy a komentáře a milé maily a přízeň a pozitivní energii:-)

2 komentáře:

  1. Je vidět, že Tě eshop hodně baví, protože tam máš samé vybrané kousky :-) Na houbu si budu muset posvítit :-) A Reader beru, jen tu velkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...mě baví všechno co dělám:-) e-shop je takové vymazlené hodné dítko (kromě výrobce a dopravce to nemá kdo zkazit), brnkačka proti nervíkům s řemeslníkama...

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.