pátek 29. srpna 2014

byt ze skladu


Architektka Karin Matz ze Stockholmu si své vlastní bydlení vysnila a taky vybudovala z opuštěného a vybydleného starého skladu. Místo v centru pro ni mělo ten správný šarm a taky úžasný výhled. Dokončený byt je výsledkem téhle fascinace zajímavým místem, bez které to nejde, když se vrháte do takového projektu.

Na 36 metrech čtverečních dokázala vytvořit vzdušný a velkorysý prostor. Některé původní prvky zůstaly, zajímavě působí odkryté vrstvy různých povrchů. 
Zařízení muselo být z kategorie levné. Ale vůbec to nevadí, protože vznikla zajímavě různorodá koláž-je tu kožená sedačka z bazaru, levitující deska na spaní, kuchyň a skříně na míru podle návrhu Karin,  starý jídelní stůl přetřený zelenou barvou, okolo plastové židle Eames, a zbytek-svítidla, police, skříňky-jsou další hezké bazarové kusy.





Žádná uhlazenost s narafičenými designovými kusy pro oko. Příjemně normální, trochu bohémské, rozhodně inspirativní...
Zajímavé, co myslíte?
Více se dočtete a uvidíte TADY.

4 komentáře:

  1. Rozhodně zajímavé! Aspoň pro mě. Protože nedávno to bylo na idnesu, a samozřejmě to všichni zdrbali. Že prý by si měla vymalovat nebo co :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba do meruňkova. "Krásně útulně" zabydlených skutečných českých interiérů jsem viděla tolik, že se tomu zdrbání vůbec nedivím:-) Chápu, že tohle je pro zdejší hodně za hranou...Obdivuju, že čteš naše noviny a komentáře k tomu, já už hodně dlouho nee.

      Vymazat
    2. To jen abych neztratila kontakt s realitou, ale jsou to muka :)

      Vymazat
  2. Bohémské je to podle mě dost, ale líbí se mi to. Narozdíl od meruňkové výmalby, na kterou mám alergii :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.