pátek 22. srpna 2014

nevyhazovat/dvě staré TONky


jsem vyaukrovala za pár drobných někdy brzy na jaře. A strčila jsem je do garáže...kam jinam. Během léta k nim přibylo další harampádí a v garáži se nedá projít.
Tak jsem šla do sebe a tu nejhorší fázi jsem během dvou dnů zdolala. Židle jsou obroušené a zatmelené. Stačí je natřít. 
Plánuju si kolem toho našeho nového stolu rozmístit celou TONkovou sbírku, tak mi to natírání snad půjde rychle:-)
A jestli chcete vědět a vidět, jak krásně šla do sebe Klára klikněte TADY.
Užijte si báječný víkend!

12 komentářů:

  1. Tak tento proces mi je povedomý :) tie naše tiež za pár šupiek dlho ležali v garáži, potom nekonečné brúsenie a to naj nakoniec náter! Tak prajem nech sú rýchlo hotové, TONky sú predsa naj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už je vidím u toho stolu, tak jsem tak nedočkavá, že je natřu raz, dva...možná tři, čtyři:-)

      Vymazat
  2. S Tonkama super nápad. Taky by se mi ještě dvě různé hodily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj domácí mišmaš je totiž zdánlivý...vždycky je v tom nějaká myšlénka a logika.-)

      Vymazat
  3. Čtyři podobné (možná úplně stejné, jen v bílé barvě) jsme o víkendu natírali na černo, fotky u mě na blogu...Tak se těším, jak dopadnou ty vaše! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to kolem stolu taky vidím černě a ještě bíle:-) Ty tvoje černé vypadají krásně!

      Vymazat
  4. Skvělý nápad :) Letos se s tím natíráním židlí roztrhl pytel :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, můžu se s dovolením zeptat, co je to "za pár drobných"? Abych měla trošku představu, co je za takové židle dobrá cena, děkuji iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, nevím, co je dobrá cena. Pro mě je dobrá ta nejnižší:-) Já přihazuju vždycky jen na ty nejlevnější kusy. Víc jak dvě stovky bych za vysloužilou židli nedala. Děkuju za návštěvu a přeju hezké dny:-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď, já jsem si to taky tak říkala, ale nebyla jsem si jistá, jestli nejsem z moc "levného kraje", ať se Vám daří a těším se na další inspirace, iva

      Vymazat
  6. Pavlíno, i když to u vás neznám, už je tam Tonky vidím:) A těším, až je tu na blogu opravdu uvidím.
    A díky, že sis na mě vzpomněla, :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.