středa 2. ledna 2013

do nového roku ležérně

Nebilancuju, neohlížím se, není proč. Žádné rekapitulace. Nic nekončí, nic nezačíná...jenom čísla se mění. 
Plavně pokračuju ve všech svých činnostech a moc si přeju ať mám pořád dost energie a kuráže, ať jsem zdravá, ať mám dost času na své blízké a ať je tu se mnou pořád láska - to samé přeju vám všem.
A buďme ležérně CHIC!





6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, já některé věci vidím trochu jinak a jsem ráda, že nejsem sama:-)

      Vymazat
  2. Taky nebilancuju, ale malou statistiku si možná neodpustím.:-)
    Ať Ti všechna Tvá přání a očekávání vyjdou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se dopustím pouze daňového přiznání, to je jediná statistika, kterou jsem schopna spáchat. Za přání děkuju, přeju ti též a jen to nejlepší.Hlavně ať jsme zdravé a stále krásné:-)Přání a očekávání obvykle nevyjdou, obvykle vyjde něco úplně jiného, aspoň je to pořád napínavé:-)

      Vymazat
  3. Tomu říkám zdravý pohled na věc:) A ty outfity jsou super - s odkazem na tebe s dovolením sdílím na Pinterest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri díky. Nevím, jestli je ten pohled zdravý, v každém případě je můj. Co se stalo, nezměníš, tak proč to pořád omílat.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.