pondělí 21. ledna 2013

o p t i m i s m u s

Dnes dopoledne jsem se zákaznicí paní M. dolaďovala návrh malé kuchyně.
Tady je kousek z našeho rozhovoru.
Já: "Ty horní skříňky raději uděláme nižší, takhle je to pro vás příliš vysoko. Nedosáhnete tam."
Paní M.: "Ne, ne! Já je musím mít až do stropu. Mám moc věcí. A když bude potřeba, tak si vyskočím na schůdky."
A pointa? Paní M. je hodně přes osmdesát, pořizuje si úplně novou kuchyň i s myčkou a barvu vybrala krásně mangově žlutou. 
Přeji vám všem tolik optimismu a energie! Sama pro sebe si přeju být v takové kondici, abych i za čtyřicet let vyskočila na schůdky!
Krásné ponděli a buďte veselí!

12 komentářů:

  1. Príhoda mi vyvolala úsmev a zvláštnu radosť, že ani v takom veku nemusí byť všetkým potešeniam koniec. Želám tej pani, aby si kuchyňu ešte dlho dlho užívala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je opravdu obdivuhodná a pořád má něco v plánu.

      Vymazat
  2. To je veselé :), snad budu taky tak energická v jejím věku :). Někdy mám pocit, že na schůdky nevylezu už teď, jak jsem "vyždímaná" :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Super, víc takových klientů:)

    OdpovědětVymazat
  4. Paní M. musí být super! Nebere na to nějaké pilulky? Já že bych už teď preventivně něco zobala:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by v tom byla nějaké chemie? To ne! Je to jenom obyčejná radost ze života a z každého nového dne.

      Vymazat
  5. To musí být radost pro někoho takového pracovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takoví lidé jsou radost, bohužel převažují ti, co pořád nadávají a vidí všechno černočerně:-)

      Vymazat
  6. Ó, jak si přeju být paní M! Jak takovou starou paní napadne obrátit se na designové studio? Většina lidí se hrozně bojí, že za návrh a pomoc arch či designera zaplatí moc peněz, takže si návrh ušudlají doma a pak si koupí nějaké komponenty ... jakou s tím máš zkušenost? To je asi spíš na článek ... (mě se na to občas někdo ptá, jestli nevím, jak to chodí, protože se z finančních důvodů nechtějí obracet na profíka a ptají se i mě, jestli bych jim nepomohla "něco" navrhnout ... !!! Já bych navrhla, ale to by koukali! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie, tohle je opravdu na článek:-)Je to tu totiž samý kutil. Doma ušudlané návrhy, zejména kuchyní, bych určitě nedoporučovala, dost takových jsem už opravovala. Obrátit se na profíka se vyplatí a ceny za práci se přece dají zjistit předem. Ty moje jsou velice mírné, zacházení vlídné, atmosféra pohodová:-) A paní M. prostě přišla, nebála se, zeptala se, nelekla se. Je to vlastně jednoduché:-)

    OdpovědětVymazat
  8. :)! Taky bych strašně moc chtěla být jednou pozitivní energií sršící seniorka, no já si to tak vlastně plánuju! Já mám svoji paní M. - yslivečkovou, tipuju kolem osmdesátky, momentálně píše seminární práci o hradu Veveří v němčině, kromě toho navštěvuje kurz digitální fotografie, ovládá internet a mejly... Není to náhodou ta tvoje paní M.? .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.