úterý 29. ledna 2013

ponky na doma,

aneb zase recykluju.
O tom, jak se starý obouchaný ponk z dílny může stát ozdobou kuchyně jsem psala tady. Vytvořit z ponku další odkládací plochu není tak náročné. O stupeň výš si stojí zabudování dřezu nebo umyvadla.

Takže najdete-li v dílně, stodole, garáži toto:



Může z toho vzniknout toto:


Je to šikovně narafičené pro fotografa, takže tam tak trochu chybí sifon. Nějaký pěkný nerezový si přimyslete.
Dělat takovou realizaci mě hodně láká, zatím jsem nenašla odvážlivce, kterej by do toho šel. Je to asi moc bláznivě jiné. Nebo ne?


12 komentářů:

  1. Pecka! To by mě taky bavilo dělat takovýhle interiér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, když přijde někdo a chce něco alespoň trochu odvážného, tak je to hnedle radostnější práce. Ale to znáš:-)

      Vymazat
  2. Mně se to líbí moc! Mít na to v koupelně místo, jdu do toho. A já si podle těch stínů myslela, že tam sifon je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že to chce více prostoru, aby to vypadalo dobře.

      Vymazat
  3. To je přesně pro mě! Já už na ty ponky na aukru taky koukala, ale zatím to nemám kam dát. A pak mi trochu připadá, že zabere hodně místa a ten prostor pod je málo využitý. Nevím, jestli by se tam dalo vrazit ještě třeba něco naopak moderního, nerezovýho ... protože každý bojujeme v kuchyni s místem. A to jsem vyhazovačná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, přesně tak nějak bude vypadat tvoje budoucí kuchyň:-) Koupelna nebo kuchyň z takových solitérů chce více prostoru, aby to mělo tu správnou atmosféru a švih. Police (i nerezová) by se vložit určitě dala, ale určitě bych to nechala otevřené. Krásné snění přeju.

      Vymazat
  4. Ne, je to super, a s nerezem, jak píše Lucie, by to nebylo taky špatné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych do toho šla hned, jen se přiznám, že asi ne do kuchyně doma, ale na nějaké té chatě určitě. V koupelně nevím, jak moc by to dřevo trpělo, asi by se dalo ošetřit. Ale nejvíc bych ho brala do pracovny jako takový ten projektový stůl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasný, pracovna je skvělé místo, tam by vypadal taky dobře!

      Vymazat
  6. Staré dřevo je stejně nejlepší! Mám ráda zajímavé a originální solitéry, kdo má místo, dokážu si to živě představit, paráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staré dřevo je úžasné, nikdy se neokouká a báječně se kombinuje i s moderními materiály.

      Vymazat
  7. wow, no tak to je bomba... už jsem na ponky v interiéru několikrát narazila, vypadá to prostě neuvěřitelně...staré dřevo je staré dřevo, jak už napsala Šárka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.