čtvrtek 20. prosince 2012

k o n v i c e

Přeji všem krásný předvánoční čas. Vím, že někdo si advent kazí smýčením pavučin a překážkovým během po supermarketech...já to  z pudu sebezáchovy nedělám, stres z práce mi úplně stačí. Advent je  pro mne časem rozjímacím,  časem pro zklidnění a těšení se...

Světla ubývá, zimy přibývá a je jasné, že nás čeká ještě hodně studených dnů. Proč si to ale neužít!
Na víkend mám skvělý plán-nic moc nedělat. Nazdobit stromeček a hlavně odpočívat, udělám si svůj oblíbený čaj-zelený, bílý nebo se zázvorem. Zachumlám se do teplé deky, pustím si nějaký báječný film, zapálím svíčky a po očku budu sledovat, jak venku prší, mlží nebo sněží...

Na čaj potřebuju novou konvici, zatím pořád vybírám...
Bohužel, dost zeširoka - pohledná a levná Ikea, tradiční litinová z Japonska, krásný český bílý porcelán, designová lahůdka Quack Jensen a nádherné retro od Lotty Odelius ( KOKINO design) - každá je jiná a všechny se mi líbí...a teď "babo raď"






7 komentářů:

  1. Nesmejčím, nestresuju, taky rozjímám! :) A konvice z Kokino design vyhrává na celé čáře! Je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. U mě vyhrává Bohemia white a nebo ta z kokino design :)
    tu z Ikea máme doma a skoro ji nepoužíváme. Nějak se nám z toho špatně nalévalo.

    Jinak pěkný zbytek adventu, přístup mám stejný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem jednoznačne pro retro, je úžasná! Já na Vánoce krom semtam pečení nedělám vůbec nic. Co všichni vlastně dělají?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro quack ... někam letí, to se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že už pod tu deku brzo skočíš! A jaký je třeba ten báječný film - dej tip, víš, že se shodneme. Zázvorový čaj jsem objevila před nedávnem a je skvělý, hlavně s medem. Konvice - krásné jsou všechny, jedna mi ve skupině spí pod střechou :), ale bohemia white mi už dlouho leží v hlavě - ty křivky jsou parádní. A mezi filmama napiš, jasný!

    OdpovědětVymazat
  6. Z nabídky bych brala Bohemia white, ale na čaj používám skleněný džbán, ani nevím proč. Asi rodinná tradice.:-)
    Ten víkend si krásně užij!

    OdpovědětVymazat
  7. Mne se taky nejvi libi Bohemia white a Retro od Renaty. Ale co nadelam, libise mi nakonec vsechny a tu ikeovou mam v cz doma. Naleva se mi z ni dobre. Ja jenom pro zimni cajovou konvici jeste potrebuju ohrivacek se svickou, aby se mi caj brzo nenastudil...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.