čtvrtek 23. srpna 2012

studio - Přístavní 43

Interiér studia není zatím úplně dokončen. To ale vlastně nebude nikdy, protože  vystavené kuchyně, vzorky a vzorníky se neustále obměňují.
Změnila jsem i svůj pracovní stůl. Ten předešlý byl  hodně malý, rozložené vzorníky, katalogy, papíry se na něj nikdy nemohly vejít a padaly na zem.
Nový stůl je dostatečně velký (snad, zatím), pracovní deska je klasická čtyřcentimetrová kuchyňská deska v dekoru tmavý beton.
Mám radost, že tenhle betonový "poškrábaný" dekor je oblíbený, ve studiu mám na větší ploše i světlou variantu.















5 komentářů:

  1. Můj drahý tvrdí, že beton už je pasé a má ho každej. A já od něj stále nemám ani skříňku do kuchyně! Je to blbost, vypadá fantasticky a mně se líbí pořád;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahý se mýlí, každej ho nemá, protože všichni pořád "zateplujou a zútulňujou" a do toho jim ten beton moc nepásne. Když se nám něco líbí, tak to přece nemůže být pasé:-)

      Vymazat
  2. Dovolila som si zanechat pre teba na svojom blogu ocenenie Liebster blog. Vela dalsich peknych tvorivych napadov zelam.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten betonovou vec asi potrebuju! Je to krasny a pase by musel byt uz pul stoleti minimalne, pokud jde o trendy :] Takze bych se nebala s ni dalsi pulstoleti delat diru do sveta :]. Pavlino, ani ve studiu se neodvazes k nejake cerne stene? Nejake kuchni by to sluselo, myslim .... :]

    OdpovědětVymazat
  4. Beton pasé určitě není a ani nemůže, protože jsem to zakázala .). Líbí se mi jeho označení za umělý kámen. O pracovní desce do kuchyně alá beton jsem dlouho uvažovala, ale když v realitě pak je ten beton odhalený na stropech, tak mi přišlo, že by to bylo moc poznat, co je skutečné a co jen na oko. Ale jinak bych do ní určitě šla, je krásná a praktická - jen tak nějaký čmrkanec mimo papír se ztratí, ale i tak - moc nepřetahuj!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.