úterý 28. srpna 2012

lampy do ložnice-asi

Tak jsem si na Aukru zase koupila práci, tedy dvě nádherné lampy. Sloužily dlouhou dobu v nějaké dílně, takže nejsou ve stoprocentním stavu. Bude potřeba je trochu opravit, znovu nastříkat barvou a vyměnit textilní kabel, ten budu vybírat tady. A protože jsou lampy dvě, dám je asi k posteli do ložnice, uvidíme...



6 komentářů:

  1. mám tu samou :-), našla jsem ji u dědečka mého přítele v dílně :-)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=419533338096705&set=a.378776592172380.105173.376911342358905&type=3&theater

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen, že jsou krásné, ale dokonce v páru, tomu se říká aukrové eso! Bude se u nich krásně číst a usínat. Moc díky za tip na jiné kabely a objímky, to je paráda! Měj se moc hezky .)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné lampy, také by se mi hodily. Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za nalezení nápadu ,který vyřešil osvětlení našeho jídelního stolu ,který je pod střešním oknem.Už mám objednané kabely a objímky,manžel ani neprotestoval.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi luxusní,přesně takové bych zrovna potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, manža mi nedávno sehnal do naší plánované letní zahrady tři světla ze staré továrny - takové ty klasické se vzhledem ampliónu. Uchytil to na nějaké hliníkové profily co koupil tady a nyní je to přes horní trámy střechy pověšené :-) v tom velké staré žárovky co žerou snad i trávu kolem cesty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.