úterý 24. července 2012

nepěstuju, přesto sklízím

Na zahradě nemáme ani záhonky se zeleninou, ani ovocné stromy. Nic nepěstuju, i když bych asi ráda, kdyby bylo více času.
U budoucí terasy jsem vysela bylinky, protože bez nich neumím vařit. A ty rostou tak nějak samy. Nejvíce se roztahuje oregano, tak došlo na  razantnější zásah. Ořezané větvičky s jemnými růžovými kvítky se ve váze tváří jako pravá kytice.
Keře rybízu tu zůstaly po původních majitelích, jsou staré a přerostlé, ale necháváme je být. Letos je velká úroda, naštěstí pomáhají sklízet ptáci.
A maliny, ty jsou pravé, lesní, voňavé a rozrůstají se k nám přes plot z lesa.


   

4 komentáře:

  1. Ehm, to v tom pekacku vypada velmi lakave! Co to je???? A maliny s jogurtem ? Mnam...Hezky den,Petra

    OdpovědětVymazat
  2. jj, maliny s jogurtem k snídani a v pekáčku pod vrstvou všemožné zeleniny a bylinek je ukrytý králík. Já maso většinou takhle "maskuju".

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pavli, oregano se mi také nějak rozrostlo a ve váze je krásné...a můžeš mi prosím tě poradit jak na králíka - pekla jsem ho asi hodinu a půl, protože jsem se bála, aby nebyl vysušený a místo toho byl tuhý...mám ho třeba příště aspoň na den naložit??? Díky a měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, já nejsem žádnej kuchařskej nadšenec a vařím z musu...králíka špikuju česnekem, zalévám vínem a obkládám hodně zeleninou, která je po ruce. Takle to na hodinu (když je čas) nechám uležet. Peču spíše pomaleji, asi hodinu, možná o něco víc. Nikdy není vysušený nebo tuhý. Třeba ten tvůj tuhej chudák byl nějakej starej vysloužilec:-(

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.