pátek 12. června 2015

Bez plánu, bez návrhu


bez seznamu, totálně náhodně nebo spíše chaoticky, vzniká a mění se náš prostor k žití. Stále kreslím nějaké návrhy, připravuju mood boardy, konzultuju barvy, tvary struktury a na to naše bydlení už energie nevybývá...
Když se dopravou poškodí nějaký produkt z QDE-SHOPU, vždycky ho doma někam postavím a ono to funguje...vlastně je to důkaz, že jsem nabídku poskládala dobře:-) Všechno spolu pěkně ladí, i když se to poskládá podle klíče "rozbilo se".

Několik roků už vyhazujeme sedačku z Ikea...je to totální šunt. Lákali na velmi odolnou kůži a ono prd. Po krátké době se "odolná kůže" protrhala a já nemám sílu udělat s tím obrovským krámem něco razantnějšího...tvar je v pohodě, tak mě to až tak nebolí, úpletový potah to jistí.
Stále chybí další skříň na knížky...čeká v garáži na barvu a mé ruce, vylouhovaná, obroušená...u nás chce všechno svůj čas.-)


stolek OAK TRAY
lampa OFFICE

stolek WHITE STONE


Já vím, že každý, kdo zařizuje, chce mít všechno akurát a hned a kompletně...velmi často to nejde, jsou z toho smutné oči a rozladěnost. Věřte, že takhle náhodně a bazarově a napřeskáčku a ledabyle je to mnohem větší zábava:-)

11 komentářů:

  1. Líbí se mi u vás! Vajíčkové křeslo je úžasné a ty vaše stolky taky. Někdy se hodí, když se něco cestou poškodí .... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, u vás by se mi taky líbilo:-) Když se něco cestou poškodí, tak jsou to napřed hlavně starosti, vůbec bych to nepřivolávala.-)

      Vymazat
  2. Taky se mi u vás líbí. A taky si myslím, že je takový proces zábavnější a také, že když to jde postupně, pak ten interiér více a vlastně stále s obyvateli rezonuje. Ač jsem typ vše hned, tak sama nakonec vidím a cítím, že lepší je to bez nátlaku a přirozeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, díky. Já mám takové interiéry ráda...obyčejné, přirozené, spíš nedokonalé a různě poskládané:-)

      Vymazat
  3. Aj ja som chcela začať slovami ..Páči sa mi u Vás...
    ...voľne súvisiace veci, ...vôbec nie !...každá je sama o sebe solitér, takže....pekné osadenstvo Vám osadilo izbu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko díky. Však u vás je taky moc hezky, bydlíte hodně zábavně:-)

      Vymazat
  4. Ty kousky jsou hezké samy o sobě, takže je jedno jak jsou poskládané ;-) Jinak bych klidně brala produkt s "handicapem", kdyby byl třeba za levnější cenu a domů už by se vám nevešel :-) Nebude sekce "výprodej"? Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousky děkují za chválu:-) Zatím jsme o výprodeji produktů s "handicapem" neuvažovali. Nevím, jestli by někdo stál o poškozené zboží, je to takové ošemetné...mohlo by se nám to vracet, jakože je poškození větší než jsme doufali:-)))

      Vymazat
  5. Ledabyle krásně :-) Pěkné to máš, moc!

    OdpovědětVymazat
  6. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.