čtvrtek 7. května 2015

...když otevřu ráno oko, vidím toto


Už jsem tu někde psala, že ložnici nefotím. Je to chudinka odstrkovaná, nedodělaná, nic hezkého k ukazování. Leda bych se rozepsala o tom, že takhle teda ne...
Když jsem se ale konečně dokopala a obarvila závěsy a akčně je i pověsila,  fotila jsem. To, co vidíte, je realita (nečinčám). Zas tak zle nevypadá, viděla jsem horší:-) 
Ale já to mám takhle s celým domem i zahradou...v hlavě mám nakreslený ideální stav, žiju v nehotové realitě. Žiju si ve dvou různých domech najednou a navíc se pořád v myšlenkách někam stěhuju.-) 




9 komentářů:

  1. A hele, dílenská lampa! Laciná a nadělá tolik parády! Já si jí nemůžu vynachválit.
    Závěsy jsou super, moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm tak jestli takhle vypadá nehotová realita, tak teda dost dobrý! Já tu naši chudinka vyfotit ani nemůžu, protože část zabírám já se svým pracovním koutem. A pořád věřím a mám v plánu, že ji předělám. Časem 😃

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje závěsy jdou perfektní. A taky pán co kouří!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten poslední odstavec je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  5. Ideálna :)...pekná...jednoduchá....naozaj je tá lampa dielenská...z nejakých stavebnín,alebo ND ?..
    ...potrebujem si ju v našej novej komôrkovej spálni zavesiť nad svoju stranu,kde nemám zástrčku......Ombré,po starom batika :) nemá chybu...ľanové prosteradlo taky !..existuje iný zdroj ako H&M ?....Krásne detaily...žiadny pes :) kocúr :) ani autík ,ktorý jedným skokom vie rozlomiť manželskú posteľ :)../ .to sú designerské výzvy ! / A ďakujem za inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
  6. ...ešte otázka : truhlica je pekná ,mám takú pred renováciou , Vaša vyzerá byť pretretá niečim príjemným,olejom ?

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé... já v nedokončeném žiju celý život... pořád jsem se stěhovala a někdy jsem ani nestihla vybalit kartónové krabice a fičela jsem jinde... a postupem času jsem zjistila, že právě nedodělaný prostor má své ohromné kouzlo... a že právě v takovém se cítím nejlíp... Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem na tom uplne stejne. V duchu bouram, pristavuji a prestavuji. Proste to porad neni dokonale. A porad brousim a hledam dlmy, byty. Je tomskoro posedlost. A obdivuju manzela, ze ma se mnou trpelivost. 😋 ombre zavesy nemaji chybu😉

    OdpovědětVymazat
  9. I na nehotovou reallitu je to moc hezké - zabydlené, živoucí a přitom oku lahodící. A tu myšlenku o životě ve dvou rozdílných domech jste vystihla přesně...:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.