čtvrtek 9. října 2014

drátovec, zvaný první


Dnes jsem si s nákupem přinesla tohle roztomilé roští...a je to docela událost, protože je to jediná kytka v květináči u nás doma.
Bylinky na okně v kuchyni pěstuju, to je jiná...kytky domácí (pokojové), původem z nějakého dalekého pralesa, ale nemusím. V interiéru se mi nelíbí, zabírají místo, překáží a taky mi vadí všechny ty odstíny zelené barvy...stačí, když je zeleno venku. A u nás je za oknem zeleno úplně nejvíc:-)
A protože drátovec není vůbec zelenej a ani rozkošatělej, dostal šanci...přímo v pracovně. 




7 komentářů:

  1. Je skvělej! I když nepřežije - vypadá furt stejně - geniální:-)....PS: Mám to tu ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta stejnost v čase mi maximálně vyhovuje. A díky za návštěvu a komentář a že to tu máš ráda...já u tebe taky:-)

      Vymazat
    2. Těší mě:-). Přišla jsem bez pozvání, ale vzala jsem si bačkory, kytku jsem nebarala - už máš! Zase se stavím.....

      Vymazat
  2. Já se k němu s oblibou vracím pokaždé, když mně chcípnou tlustice :-) On fakt vydrží konstatní rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a já u něho začínám i končím, epizodu s chcíplým čímkoliv jiným úplně vynechám:-)

      Vymazat
    2. Třeba se taky časem poučím :-))) Zatím jsem to nevzdala, i když tlustice už pomalu chřadnou ...

      Vymazat
  3. Taky jeden mám a mám ho moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.