úterý 24. června 2014

dělat si radost



Kolem je to samé radostné chystání na prázdniny a dovolené, všechny hovory se stáčí na to, kam kdo jede, kde už byl a kam pojede až se vrátí:-)...povídání o rajzování mě baví, letos ale sbírám jenom tipy, letos mě totiž žádná dovolená nečeká, spíš samá práce. 
Třeba jste na tom stejně, třeba vám taky na léto vyšlo hodně povinností. Tak si říkám, že by to chtělo nadělit si i trochu radosti ...já jsem si teda už "nadělila".
Čekají nás stavební úpravy v domě až tak, že možná dojde i na nocování ve stanu na zahradě, na vaření v provizorní kuchyni ve sklepě a jiné laskominy. Ale pak možná vyjdou i nějaké grilovaci akce s tlupou blízkých nebo výlety jen tak.

Pro vás, kteří sem za mnou chodíte a třeba i nakupujete, tu mám malou radost, šanci na výhodnější nákup. 
Vybrala jsem šest krásných kousků za ještě krásnější ceny. 
Všechno vybrané je skladem, takže nehrozí žádné dlouhé čekání. A sleva platí jen do vyprodání regálů, takže kdo dřív přijde, ten dřív má:-)


4 komentáře:

  1. Nic si z toho nedělej, my měli už tento pátek odjíždět na vysněnou cestovatelskou dovolenou (Maďarsko, Černá Hora, Albánie, Řecko) a museli jsem ji zrušit, resp. přesunout na příhodnější dobu. A plán nemáme žádný, kromě jedné kratší dovolené v Čechách bez dětí. Už mám trochu obavy dělat velké plány, protože člověk míní a ten nahoře mění. nicméně sleva na Webframe je zajímavá, jak dlouho potrvá?

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, trasa vysněné dovolené vypadá hodně dobře! Když něco nevyjde, tak si říkám, má vyjít něco mnohem lepšího, akorát o tom ještě nevím:-) Sleva je na kusy ve skladu, ale kdyžtak napiš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvažuji, je-li mě Webframe souzený, počká na mě než to rozlousknu :-) Bych stejně potřebovala dva.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.