úterý 8. října 2013

Nakupuju tak, že...




začnu přehrabávat krabice s uloženými věcmi odloženými. Tyhle obstarožní kousky trpělivě čekají na recyklaci. 
Před vyhozením do kontejneru je po dlouhá léta ochraňuje jejich perfektní materiál nebo úžasná krejčovina nebo famózní značka nebo všechno dohromady.
Dvě sukně jsou žhavé novinky  mého recyšatníku. 
Stáří těhle modelů nelze určit, u mě bydlí už asi 20 let a vyhrabala jsem je tenkrát v second handu. Původní délka byla absolutně nemožná-do půli lýtek, materiál více než fajnový-vlna a hedvábí. Obě jsem je ušmikla a pěkně založila, teď mají délku ke kolenům. 
To plisování a sklady je náročnější na kombinace-abych nevypadala jako diblík nebo odvážná školačka, mám k nim nachystané jezdecké holínky, černý rolák nebo svetřík propínací, trochu víc na tělo. 

Někdy, když není, co kam dát, nemám se za to své syslení vůbec ráda. Když ale zatoužím po nových hadrech a nechci nakupovat, tak jsem za ty svoje krabice ráda. Recyklujete svoje vlastní zásoby nebo bez sentimentu vyhazujete?

1 komentář:

  1. Nakupuju přesně jako ty, Pavlíno, ale někdy i u sousedů. A občas to není ani potřeba moc upravovat. mám takhle troje krajkové šaty, jen jsem k nim ušila spodní díl, tzv. kombinačku. Jenom není silonová ale z jemného příjemného žerzeje. A to teď i trochu zahřeje. (básnička pro tebe a dnešní večer). Jo a moc mě baví, že lidi dělají takovýhle věci s módou!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.