pondělí 18. března 2013

jak bydlí

designéři Stefan Scholten a Carole Baijings?  Jednoduše a ve světlých barvách. 
Žijí v Amsterdamu a jejich dům postavený ve 30. letech patřil prarodičům Carole. Dům je plný světla, bílé stěny, lité a dřevěné podlahy jsou pozadím pro různorodý nábytek, umělecké předměty a hlavně prototypy jejich vlastních návrhů.
Stefan a Carole pracují společně (obdivuhodné), navrhují nejrůznější předměty od brýlí až po nábytek.
Jejich věci se mi líbí, dávají důraz na detail a milují řemeslo. Snaží se, aby jejich práce nesla charakteristiku ruční práce a to i přesto, že jejich výrobky jsou vyráběny sériově. 
Známá je jejich spolupráce s dánskou značkou HAY, pracovali i pro Established & Sons, Pastoe.
Více o jejich práci TADY.




Děkuju všem věrným, kteří sem chodí, i když se nic nového neděje. Mám z toho velkou radost. Dva týdny jedu na půl plynu a dělám jen to nejvíc nejnutnější. Těším se na jaro, na teplo, na příval energie, kterou nutně, opravdu nutně potřebuju.


2 komentáře:

  1. Vypadá to dobře - vzdušnost a čistý styl se mi líbí. Jinak já taky čekám na jaro jako na smilování, ty ranní cesty sněhem mě deprimují:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.