středa 4. dubna 2012

Hledám nové prostory

Proč změny, o které vůbec nestojíte, přijdou vždycky v tu nejméně vhodnou dobu?

Od pondělí mi hučí v hlavě...Majitel domu, ve kterém si pronajímám prostory pro své studio, mi bez varování a na poslední chvíli oznámil, že se dům prodává, že se bude rekonstruovat a že je potřeba vše vyklidit. Mám měsíc na hledání něčeho nového, stěhování a nové budování. Můj mozek to zatím odmítá přijmout, proto asi to hučení, jede na plné obrátky... 
Mám teď opravdu hodně práce a starostí. Dokončuju dvě náročné zakázky-kuchyně s rekonstrukcí, připravuju materiál do druhého čísla magazínu Bohemia Living a teď přibylo martyrium s hledáním nových prostor.
Po bohatých zkušenostech, se už dopředu děsím z jednání s realitkama. Kdo to zažil, pochopí... 
V příštích dnech tedy budu obíhat místa, která ve skutečnosti vypadají úplně jinak (vždycky hůř) a jsou na trochu jiném místě (horším) než je realitky inzerují. A majitelé se budou tvářit, že vám nabízí poklad, jen ho vykopat, v tomto případě opravit.
Kvalita  práce realitek je vidět i na fotografiích... to jsou opravdu obchodní prostory, které se pronajímají za peníze a za provize

1 komentář:

Děkuji za všechny vaše komentáře.