úterý 21. února 2012

Propojení módy a interiérů


Nebezpečným místem pro mou peněženku jsou prodejny knih.
Knihy o designu, interiérech, architektuře, módě zbožňuju a kupuju. Nedávno jsem vzala do ruky objemnou krásně barevnou knihu "Couture Interiors".
Na třetí stránce na mě vykoukla moje milovaná, radikální Vivien Westwood a o koupi bylo rozhodnuto...

Kniha s úžasnými fotografiemi se nápaditým a přesvědčivým způsobem zabývá tím,
jak móda prostupuje do interiérů a jak jsou nové trendy pro interiéry sledovány stejně jako móda.
A také,
jak i mnozí slavní návrháři a design domy (Missoni, Pucci, Issey Miyake, Fendi, Paul Smith) rozšiřují svou práci,
svou estetiku i do oblasti interiérů a výrobků pro domácnost.









3 komentáře:

  1. Tak tohle nebezpečné území znám taky:)) Ale když ty knihy jsou tak krásné a plné inspirace. Tak proč si neudělat radost, občas. Ne? A tahle kniha vypadá opravdu slibně, díky za ukázku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu investici si vždycky zdůvodním tím, že to využiju ve své práci. Takže vlastně kupuju věc potřebnou a navíc z ní mám radost :-))

      Vymazat
  2. Krasna knizka! Asi taky zase zabrousim do knihkupectvi. A to jsem si rikala, ze ted zvetsim polomer oblouku, pomoci ktereho se knihkupectvi vyhybam ... no ale nevim, nevim...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.