čtvrtek 11. září 2014

Ukažte, co máte rádi,



obklopte se věcmi, které vám poskytnou potěšení...to jsou dva tipy pro příjemné bydlení od scénografky Nadia Nabil Korsbaek. 
Na její byt ve starém domě v Kodani se právě koukáte. Nadia si tu se svou rodinou bydlí po svém-barevně a vesele.
Ke starým dveřím s výplněma a barokní klikou klidně nechala v kuchyni a na chodbě vylít epoxidovou podlahu-ta se kupodivu dost dobře snese i se starosvětským dekorem tapet. 
Zařízení bytu je poskládané z různých zdrojů-bazary, blešáky, designové obchody, věci nalezené i darované. 
Trochu dramatické, hodně hravé, zaručeně originální a své.








Zdroj: Femina

7 komentářů:

  1. to je krása :))). Jak ty barvy krásně vyniknou na bílém pozadí. Ten jídelní stůl je fakt originální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mě je to takhle dohromady dost bujaré, ale pár kousků bych si tu vybrala.-) A bílý základ je jistota...

      Vymazat
  2. A přesně takhle to mám ráda! Je to parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však když jsem viděla to paroží i s hlavou na stěně, tak jsem si na tebe vzpomněla:-)

      Vymazat
  3. Já se tada přiznám, že pár věcí by mě za chvíli přivedlo k šílenství, ale ty barvy se dneska náramně hodí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ta paní má ráda scény, třeba to zvíře na zdi je docela úlet, je to prostě trochu dramatické...nic pro naše vyklidněné nátury:-)))

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.