úterý 9. září 2014

kolem stolu

1/ židle Back to School, 2/ světlo Vic industry, 3/ židle Louix, 4/ stůl A-Framed, 5/ světlo Cable Drop, 6/ židle Ridge Vintage, 7/ světlo Deliving, 8/ porcelán Bohemia White


a i jinde vyladěno...taková byla moje první a hlavní představa o obchodu, aby to nebyla nesourodá skrumáž, aby se daly jednotlivé věci k sobě i poskládat.
Nabídka v e-shopu se pořád mění. Přidáváme virtuální regály a náš obchod radostně bobtná.   Chceme, aby si každý našel to své a aby se různé produkty daly stylově a barevně sladit. 
Stále jsem na výpravách za novým zbožím, chci kvalitu a krásný vzhled, nechci věci za milión peněz, takže to není až tak jednoduché...to si asi představíte:-)

Qde-shop je takový můj projekt "bokem". Tahle bokovka mě ale stojí o hodně více času, než jsem si naivně plánovala, ale je to práce radostná, takže to vůbec, ale vůbec neva:-)
A jsem moc ráda, že nás objevili i na Slovensku, kam posíláme, bez problémů a rádi.
Krásný den plný radostné práce vám přeju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře.