úterý 30. září 2014

Giveaway podzimní-vylosováno


Svou třetí GIVEAWAY jsem si sama pro sebe vylepšila vlezlou otázkou na vaše plánované změny v interiéru.
Napsala jsem to už v komentáři na závěr, je to moje deformace...pořád dokola skládat si v hlavě vylepšené interiéry.  
Miluju řeči o plánech na stavby domů, na překopání celých bytů,  na rekonstrukci kuchyně, koupelny. Můžu i klábosení o lehkém přesunu pohovky sem a televize tam:-)...jo vyžívám se v tom a hodně ráda do toho všem kecám...Takže jste mi svými úžasnými komentáři s plány, co budete měnit, udělaly obrovskou radost.


Napočítala jsem vás 38 i s Bárou G. (Baru, jakýpak nechci!) No a randomové osudí vyplivlo 4...a čtvrtý koment patří Lucii  a jejím plánům na odkládání kafíčka na stolek s rantlem a vylepšení chalupy a taky čeká na ty šikovné ruce z UKrajiny:-) 
Lucie, díky za komentář a stolek moc přeju a gratuluju.

Stolek CUPID už ví, kam poputuje a jestli vy ostatní jste teď trochu smutné, tak nebuďte...ono totiž není všemu rozdávání konec.
Všem vám moc, moc děkuju a doufám, že přijdete i příště. Věřím totiž, že vás to bavilo... psát komentáře a napnutě čekat, jinak by to nebavilo mě:-) 
Krásné dny vám přeju.

4 komentáře:

  1. Není možná! Právě jsem s touhle novinou proběhla celým bytem a každému - včetně babičky, králíka a dvou psů ukazovala v pc NÁŠ nový stolek! Těším se moc! Miluju věci s příběhem a protože mám doma opravdu málo úplně nových věcí, tak si ho budu neskutečně vážit. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, pokud jsi potěšila tolik dalších bytostí, tak mám ještě větší radost:-) je fakt, že u všech těch recyklovaných popelnicových nálezů nová věc vynikne nebývale...ale u vás máte samé hezké kusy...sem si všimla.-) tak to ten cupid nebude mít až tak jednoduché. Hezkou dobrou noc přeju.

      Vymazat
  2. Luci, tak vám to opravdu moc moc přeju!!!!:-) Pěkné dny, ZKašči

    OdpovědětVymazat
  3. A vůbec..tak nějak dneska poslední kapka...giveaway na každém kroku..blogu..A já nemám šanci jen proto, že nemám facebook?? Dobře ano, je mi 30, na vysoké letěla novinka ICQ a facebook už jsem nedala. Z principu i přesvědčení:-) Jenže teď přicházím o tak krásný věci a začínám se cítit hendikepovaná..mám já tohle za potřebí? Vím, že pak už si dárky v podstatě nemám jak zasloužit..jen jsem si už musela poplakat, jak to mám těžký:-) Ale tu ptákovinu si stejně nazaložím a basta:-) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.