neděle 24. února 2013

PO SÍTI


Je neděle večer, pracuju, plánuju si celý příští týden. No a taky bych vám chtěla něco ukázat, něco nového, něco, na čem jsme pracovali od nového roku...
Moji zákazníci za mnou nepřichází z ulice do studia, ale po síti, a to čím dál tím více. Spousta schůzek probíhá on-line.
Je to fakt, je to trend, je to holá skutečnost, které se snažím přizpůsobit, a to maximálně.  
Život podnikatelský je neustálá změna a fakt není dobré zůstat stát a trvat na starých postupech, o které nikdo nestojí. Vymýšlím nové strategie, jak dobře fungovat dál...

Prvním krokem jsou naše nové webové stránky
Vytvořili jsme  je s mými spolupracovníky nakonec sami (o veselých zkušenostech s různými IT firmami snad někdy příště).  Nový design stránek je přehlednější a nabízí mnoho nového. 

Věřím, upřímně doufám, že zaujmou. Pokud ano, napište mi o tom. Pokud ne, napište to ještě rychleji a bez obav.-)

Od nového roku pracuji ještě na dalších projektech a až to bude ke chlubení, tak to budete vědět první.
Krásný nedělní večer!


4 komentáře:

  1. Milá paní, myslím, že jste udělali práci hodnou profesionálů! Líbí se mi, že texty a vlastně celé to působí rovněž profesionálně a přitom lidsky, přátelsky. Nejvíc se mi líbí text a tvoje fotka v záložce o nás. Věřím, že nová prezentace tě posune dál a přivede spoustu nových zákazníků ať po síti, tak po svých .)Tfuj, tfuj, tfuj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) moc jsem chtěla, aby to celé nevyznělo odtažitě a nabubřele, protože by to nebylo o mě, tak doufám, že se to povedlo. Obávám se ovšem, že právě moje fotka je nejslabší bod programu-ale tak to asi vnímáme my všichni, co se neradi vystavujeme:-(

      Vymazat
  2. Já bych řekla, že jste kdejakého profesionála strčili do kapsy. Příjemné a přehledné stránky to jsou. Moc se mi líbí galerie realizací s pořádnými fotkami! Tak doufám, že to budoucí zákazníci ocení a jen se pohrnou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro díky! Doufám, že fotek realizací bude přibývat a doufám, že budeme mít šanci dělat hezké věci. Brala bych i nějakou kritiku, to abych se mohla polepšit:-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.