sobota 23. února 2013

padá a padá...

a náš výhled směrem do zahrady a ještě dál do lesa se mění v totální romantiku s nádhernou zasněžených stromů. 
Pohled směrem k bráně a přístupové cestě už tak romantický není. 
Na rychlé starty teď můžeme zapomenout, každému výjezdu z garáže (bohužel do kopce) teď předchází důkladná příprava s hrablem a koštětem. A přístupová cesta, na kterou obecní sněžný pluh nějak zapomněl, nám dopřává bílé romantiky po kolena. Musím jít vyhrabat ty nejzimovatější boty...
Krásnou sobotu přeju a vítám další čtenáře:-)




7 komentářů:

  1. V Cizkrajově je to taky jako v pohádce, odpoledne je v plánu stavění sněhuláků. :)

    OdpovědětVymazat
  2. My tady už jsme bez, ale zima je pořád pořádná:) Nepředpovídali oni meteorologové, že na konci února už bude jaro?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já předpovědi vůbec nesleduju a myslím, že to vyjde nastejno...Jsem smířená s tím, že jaro bude až na jaře, pokud si to teda příroda nezařídí jinak:-)Krásný víkend!

      Vymazat
  3. S takovou bílou nadílkou to chápu :) S šedou ponurostí kolem bych se vůbec nezlobila, kdyby jaro trochu přichvátlo. Tobě taky hezký (zasněžený) víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo z okna je to nádhera! My jsme prožily neskutečnou týdenní romantiku na Šumavě, včera ráno nahmataly a vyhrabaly auto a byla jsem přešťastná, když jsem po poledni vytáhla klíček ze zapalování a všichni zúčastnění byly v pořádku a v teple domova. A když koukám na zprávy, jsem ráda, že jsme jely už včera, ikdyž tam bylo přenádherně a užily jsme si to.
    Tak ať těch výjezdů a odhrabávání máte co nejmíň.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pocit, že jsme asi konečně sousedky, alespoň podle těch fotek u nás a u vás by to mohla být pravda! Hezkou neděli .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.