čtvrtek 19. března 2015

Co dělám?

Pořád něco. Skáču od jednoho k druhému a dost mi chybí klid na promýšlení a soustředění na práci...neumím nové dispozice a barevné varianty sekat jak Baťa cvičky. 
Spousta provozních starostí mi bere čas. Ono to ale jinak nejde...návrhy jsou sladkým zákuskem, který je nutné si odpracovat.
Dnes jsem v rychlosti dávala dohromady další z barevných variant ložnice ve starém domě se starým nábytkem a ještě starším pianem. Když je hodně výrazných prvků daných, je těžké dělat zásadní změny...tři barvy dřeva je na jednu místnost prostě moc. Pro někoho práce, kterou je lepší nebrat, pro mě zábavný rébus:-) Chci, aby nový vzhled byl všechno, jen ne usedlost...vodvaz to bude, trošku.-)


5 komentářů:

  1. Tři druhy dřeva máme v ložnici. Jsem z toho šílená. Nesnášim to. Navíc to ani neni dřevo... Tak držim palce, ať se podaří vymyslet nějakou lahůdku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to mazec, snažím se alespoň to jedno vypudit, ale nevím, nevím:-)

      Vymazat
  2. To je pravda, víc druhů dřeva je pěkný mišmas. Tak jsem zvědavá na ten odvaz ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní, že dost lidí to vůbec nevnímá...rozdílná kresba, jiná barva...my outlocitné to vnímáme jako mišmaš, někdo to ani nezaznamená.

      Vymazat
  3. nebo možná prosadit nátěr nějakého kusu, barva někdy dřevu dá nový kabát, který může hodně slušet a snížíš ten počet odlišných tónů dřeva, já to taky nesnáším... tlačila bych je do nátěru... držím palce ať to dobře dopadne! Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.