středa 2. dubna 2014

staré, nové, emoce...


Staré potlučené keramické nádobí postupně putuje pryč z domu a náhrada je jasná...Bohemia White. Musím přece otestovat, co nabízím a prodávám v e-shopu :-) 
Se mnou je to složité, abych se k té výměně konečně odhodlala, musím mít víc jak jeden důvod.

Co ovšem zůstává je moje harampádí...ta plechová, krapet ( krapet hodně) orezlá konývka má úplně suprový povrch. Našla jsem ji kdysi na hromadě vyhozených krámů u domu, který byl naším prvním domovem...samé vzpomínky sebou tahám. 
Dnes mám trochu nostalgickou náladu, před dvaceti a šesti lety jsem porodila svého staršího syna, když si na ten šílený i krásný den vzpomenu, jsem totálně naměkko...samé emoce. Uf...a čas pádí.
Krásný den, všem:-)



4 komentáře:

  1. Náhodou ta konvice je skvělá a krásně doplňuje Bohemia White! Já obrečím každé narozeniny kluků a to jsou ještě malí :-) Přeju oslavenci vše nejlepší! Krásný věk!

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, já teda zrovna nebrečím, spíš jsem dojímací:-) Oslavenec si užívá krásný věk i život za kanálem, takže do svíček na dortu nefoukáme, leda virtuálně...ale tak to má být.

    OdpovědětVymazat
  3. JJ Bára má pravdu s tou konvicí to sedí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky...já tušila, že konývku orezlou ještě čeká nějaká ta hvězdná chvíle...

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.