středa 17. června 2015

do zahrady


teď spíš koukám z okna a z terasy. Období šetření se a povinného odpočívání zatím nekončí...tak "záhonky" trochu divočí, ale žádná hrůza to zatím není. Teď jsem našla i dost dobrý mustr pro zahradu, TADY u Zuzany. Ta středověká ledabylost a obyčejnost se mi opravdu líbí. Asi by to chtělo omrknout zblízka.





Někdy mám pocit, že té zelenozelené je kolem příliš, že té přírody je příliš...když mě v noci vzbudí ložnicí poletující netopýr, prožívám to s hrůzou v oku, no nejsem zvířátková, nesmějte se:-) 
Prostě jsem spokojenější, když zvířata zůstávají za dveřmi i za okny...zvenku.-)




5 komentářů:

  1. I tvoje zahrada se mi líbí! A u vás nejsou slimáci, že máš úplně netknuté bohyšky? Tak ať jsi brzy fit ... doufám, že nic vážného!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Musím to zaklepat na co se dá, letos se ti hrozní plzáci částečně přesunuli někam jinam a ožráno je minimálně. Loni to byla hrůza hrůz.

      Vymazat
  2. Zábery zo záhrady u vás nemajú chybu a ten drevený plot je naj !
    ...a bude to mimi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky, mimi nehrozí, z toho už jsem vyrostla:-))) Náš dřevěný plot je moje láska. Nemáme ho sice dokolečka dokola kolem domu...čekáme až narazíme na svůdně levné modřínové dřevo.-)

      Vymazat
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.