pátek 17. dubna 2015

A bude se šít


U šicího stroje jsem neseděla tak moc dlouho, že ani nevím, kdy naposled. Chybí mi to. 
Když je ale ostatní práce tolik, tak mám zábrany utrácet čas činností ne zrovna nutně potřebnou. Na druhou stranu mám takovou zásobu látek a úžasných prastarých zbytků ještě po prababičce, že bych měla občas něco materiálu zpracovat a vytvořit věc novou, aby se uvolnilo trochu místa. 
To by bylo rozumné. Já jsem ale tvor nerozumný, protože klidně jdu a koupím látku novou, vlastně rovnou tři, puntíkaté, kytkaté. 
Mám ale v úmyslu je sofort zpracovat. Budou nové polštáře. Potřebuju domů přidat trochu hravosti, když už s barvama šetřím.  Puntíky a obrovské květy jsou na to akorát.


(Látky kupuju všude možně, nejraději ty zajímavě zlevněné nebo rovnou zbytky za pár korun v Holešovicích v Jateční ulici TADY. Tyhle tři jsem výjimečně pořídila na dálku TADY

Krásný a tvořivý konec týdne vám přeju:-)

5 komentářů:

  1. Těším se na výsledek! Taky jsem si pustila do bytu puntík a ještě žlutej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bodky ma berú ,sú také ženské...ale toto ma tiež zobralo :) ,že čiernobiely minimalizmus v bodkokvietkovom vydaní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kvety jsem tam nenasla? Nejsou odjinud? Jinak se tesim na fotky. Puntiky nestarnou. Hezky vikend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou odjinud, asi jsem je vykoupila...měli tam malý zbytek.-)

      Vymazat
  4. To se tesim. Ja behem tehotenstvi nakoupila latek ze budu sit ale nakonec mi to zdr.stav nedovolil. Byla sem rada aspon za deky pro mimco. No a ted se tesim az mi dorazi overlock. Otazkou je zda si najdu chvilku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.