úterý 2. prosince 2014

stará a zelená jako tráva



Kdo by čekal starou kredenc, netradičně a odvážně vylepšenou trávově zelenou barvou, vedle nové bílé minimalistické kuchyně! 
Asi málokdo. A málokdo má na takovou míchanici buňky a odvahu. Zbožňuju tahle podivuhodná setkání. 
Když je cítit z bydlení humor a radost, tak je to úplně nejvíc. Urputná dokonalost je studená a smutná. Pro  mě:-)

Zdroj: Bernardo bader architekten
Foto: Adolf Bereuter

18 komentářů:

  1. No mě se to líbí taky :). Ale chce to asi prostor :D
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to riskla v každém prostoru... malém, velkém, starém, novém... jde o množství, někdy stačí malá kapka:-)

      Vymazat
  2. stejně zelenou kredenc měla babička. Ale nelíbila se mi (ta barva ve změti dalších barev v její už málo uklízené kuchyni). Vedle bílé nenápadné linky ale opravdu vynikne! Ach, jak já se těším na zařizování nového. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když to baví, tak je zabydlování zábava na celý život:-)

      Vymazat
  3. Mně jako někdo předběh, jo:-))? Nosím to v hlavě dlouho, ale pořád nemůžu narazit na tu správnou kredenc. Potřebuju velkou, se spižírnou a šuplíčkama a odklápěcí deskou. Je to úžasný kus nábytku, vejde se tam všecko všecičko.
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu zajímavý kus nábytku, přestože mohutný, tak zvláštně roztomilý, asi kvůli těm šuflátkům:-) škoda vyhazovat. Musí mít ale kolem sebe prostor a fungovat jako solitér, jinak to není ono.

      Vymazat
  4. Jo, tak to je naprostá bomba a pecka a přesně TO ONO! Taky zbožňuju zdánlivou dokonalost něčím rozbitou... ZKašči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, něčím to rozbít...kdo by chtěl bydlet v ukazovacím showroomu:-)

      Vymazat
  5. Super! Líbí se mi to moc. Urputně dokonalé prostory jsou bez duše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou bez duše, ale on to každý vnímá po svém. Hodně lidí má s humorem a nečekanými kombinacemi v bydlení problém.

      Vymazat
  6. Krásné to je. Mně se tyhle kombinace líbí strašně moc, možná taky proto jsem si chtěla ponechala starou kuchyň :-) Akorát ty buňky na to kombinování moc nemám :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ta tvoje kuchyň je moc mladá...prostě to chce větší věkový rozdíl, aby byl kontrast.-)

      Vymazat
  7. Ano! Já bych chtěla starou kovovou skříň na léky jako kredenc. Takové zázraky ale asi neumí ani Ježíšek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ježíška bych nespoléhala, takové zázraky si musíme uchystat sami:-) Kovová lékařská skříň do kuchyně je báječný nápad!

      Vymazat
  8. Já si jednu takovou krásnou starou kredenc pořídila na Aukru za odvoz a bomboniéru:-) U nás taktéž stojí v těsném sousedství moderní jednoduché linky. Jediné na co jsem neměla odvahu byl sytý odstín. Ale kde je psáno, že ji za pár let nenatřu znovu:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Bere mi to dech a paralyzuje všechny údy. Neuvěřitelná záležitost jak "staré" funguje a vypíchne "nové" a zase obráceně. Při pohledu na tuhle fotku, vidím naší 90letou babičku, která si bere na klín svojí malou pravnučku. Dokonalá harmonie a čistota a ... začíná se psát nový příběh..... . Ještě musím "říct", že kombinace betonového stropu a dřevěné podlahy je úúúžasnááá a přesně tohle nás čeká příští rok. Zvedla jste mi náladu a dodala zase chybějící energii, protože úřední šiml, ten jí odčerpá nekonečně mnoho. Jen to nej a ... a děkujííí!! Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelo, díky za krásný komentář, jste mě až dojala...propojení, pokračování, harmonie, klid, radost, láska...vím, že víte:-) Šimlem se netrapte, ono to dopadne, tak jak má...a třeba i podlahy budou dřevěné a strop betonový. Krásné dny vám přeju:-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.