úterý 11. listopadu 2014

a zase beton

Bentu design

Beton asi nikdy nebude tím nejlíbivějším materiálem. Vnímat ho jako krásný a inspirativní je na delší cestu. U mě to tak bylo. Chvíli trvalo než mi ta syrovost začala být příjemná, než mi docvaklo, že beton má ty nejkrásnější odstíny šedé barvy.

Bentu design



Beton se už nějaký čas tlačí i do interiérů jako vysloveně dekorativní prvek. A nejsou to jenom stěrky na podlahách a stěnách a kuchyňské pracovní desky, betonová jsou třeba stínítka lamp, květináče, ozdobné mísy, sedátka stoliček, horní plochy stolků...
Beton se krásně kombinuje s kovem i se dřevem a když se přidá jednoduchost s elegancí, a když se to umí, tak mohou vzniknout věci vyloženě úchvatné...jako třeba ty od BENTU design.

Bentu design

Bentu design


U nás doma to na velké plochy betonu zatím (no, spíš vůbec) nevypadá. Úžasná lampa CONCRETE UP, vlastně takový obrovský reflektor s betonovým tělem na ocelových nožkách, mi v pohodě stačí. Přivlastnila jsem si ji ze skladu našeho QDE-SHOPU.
Je to teď náš nejdivnější objekt domácí, protože se mu všichni diví jako diví...


Concrete up

4 komentáře:

  1. je to tak, nekrásnější odstín šedé a já šedou moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám pro beton slabost, je to elegance sama. Ovšem u nás doma zajím jen já a jediné, co mám, je betonové jablko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší jablko než vůbec nic! Co takhle DIY květináče? Ty by mohly projít, těch si chlapi nevšimnou.-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.