pátek 13. června 2014

seznam "musím"

Stolek Oak Tray, porcelán Bohemia White

je dnes hodně dlouhý...postupně fajfkuju všechny možné zavolat, zařídit, objednat...až jsem se dostala k příjemnějším: překreslit, vybalit a alespoň trochu slušně nafotit. Dosluhuje mi foťák, tak to občas vzdám a fotím telefonem.
Stolek Oak Tray

Stolek Oak Tray

Porcelán Bohemia White



Dnes taky konečně smontuju natřenou, pospravenou, starou židli, kterou jsem vytáhla z odloženého haraburdí na chalupě. Některé šrámy ji zůstaly, ale i tak je fešná...uvidíte:-)

Mám strašně ráda dlouhé skoroletní a letní dny. Je úžasné, co se toho dá stihnout. Ráno není problém vstávat v pět nebo před šestou, protože vás budí světlo a ptáci...a pracovní dvanáctka uteče jako nic. Já jsem totálně letní člověk, v zimě se ze mě stává nemožný spící medvěd bez energie.
Krásný víkend vám přeju!

4 komentáře:

  1. Dobré ráno, krásné věci jste vybrala do obchůdku.
    Já tak ráda pročítám Váš blog a vždycky při tom přemýšlím jak by jste zařídila náš byt. Bydlíme v 3+1 (56m2) Já můj muž a naše čtyři děti (1-9 let) a já v něm i pracuji (šicí dílna).
    Mějte krásný den a vůbec krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání, za komentář a za návštěvy:-) Bydleli jsme se dvěma dětma v třicetimetrové garsonce (která byla jedním volným prostorem), takže vím, že se to dá a že je možné i malý prostor zařídit pro více lidí...je to ale náročnější:-) Já mám tyhle byty s nějakým škraloupem na zařizování radši, protože to není rutina a musí se vymýšlet nová řešení, dispozice... Musí se do detailu promyslet všechny potřeby a koukat hlavně na funkci...a musí to být hezké, vzdušné, světlé, aby se dobře žilo a nic na vás pocitově nepadalo.
      Mě osobně to naše garsonkové žití hodně naučilo...třeba nepotřebovat další a další věci:-) Ať se vám dál daří dobře se poskládat v tak malém hnízdě a přeju vám krásné letní dny.

      Vymazat
  2. to nemá cenu :-D, to abych zase začala šetřit. Moc krásný stolek..

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný! Kam ty na ty krásné věci chodíš? :) Taky obýváme malý prostor a naprosto souhlasím, že není potřeba stále kupovat další a další věci. Zminimalizovala jsem co jen šlo a teď už budu vyměňovat jen staré poničené kusy za nové a lepší, hned co ten nejmladší dostane rozum a přestane mi škrkat (rozuměj autíčky jezdit) po stolech :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.