neděle 16. března 2014

jarní

Dnes to venku na jaro nevypadá, ale ještě v pátek bylo nádherně, tak jsem ve skříních udělala jaro-to dělám strašně moc ráda, protože zimu opravdu nemusím. Všechno zimní je přesunuté do krabic a do zadní řady. 

Už se těším na lehká saka a milované trenčkoty (jsem zjistila, že jich mám ve skříni šest... jo, je to hrozné, ale copak se dá vyhodit věc, na kterou jsou trendy krátké). Těším se na moji oblíbenou kombinaci-džíny, bílá halenka nebo pruhované triko, šněrovací botky a béžový trenčkot. Těším se, že někde objevím kabátek v krásně tyrkysové barvě...moc by mi pasoval k šedinám, pro které jsem se rozhodla. 

Teda prozatím, protože jsem hodně naštvaná...už poněkolikáté se barvení kadeřnicím vůbec nepovedlo, naposledy barva zmizela do čtrnácti dnů. Velmi špatná investice...jsem si říkala, že těch hodně peněz raději věnuju na charitu...tak uvidím, třeba budu s šedou hlavou v pohodě nebo vyměknu a znovu se pustím do předem prohraného boje s přírodou.
Krásnou neděli!

4 komentáře:

  1. Tak to je presne podľa mojej chuti, ľahké saká a trenčkoty, ovinuté jeansy a holé členky:) Už sa nemôžem dočkať ako ich prevetrám!!! Pekný výber foto!

    OdpovědětVymazat
  2. A my dnes vytáhli opět zimní bundy jaký tu fučí severák :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.