sobota 13. dubna 2013

nakousnutý červený nanuk

na zdi, tak tomu se fakt směju. Malý, skromně zařízený byt ve Stockholmu díky zmrzlině nad gaučem jiskří humorem. 
Líbí se mi to!








9 komentářů:

  1. Mně taky:) Jen přemýšlím, jestli bych to zvládla mít i doma...asi ne.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to i zvládla, chce to ale velkou volnou zeď se stropem vysoko...a to nemám.

      Vymazat
  2. Nanuk bych brala, ale ty obrázky nad postelí bych byla puzena neustále rovnat... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm tak nanuky nad gaučem bych teda nedala. Ale obrazárna nad postelí se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  4. Nanuky bych zvládla... ale právě mi chybí ta volná stěna. Moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Obrázky jsou super !
    Konečně bych se zbavila probdělých nocí, kdy v rukavicích vymýšlím kompozice....a pak , po konečném verdiktu, někdy okolo 2.-3. hodiny ranní přitloukám..... :-)
    A i můj muž, který v tu dobu naprosto netvořivě spí, by toto uspořádání jistě ocenil ! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Čistě esteticky - ano! Čistě prakticky - nanuk by dlouho na stěně neodolal testování, zda náhodou není oplavdický, a obrázková kompozice ač jsem z ní nadšená, by u nás vypadala asi divně /podle mé drahé polovičky/ .)

    OdpovědětVymazat
  7. No,prima.Dobrý nápad,škoda jen,že už ho někdo vymyslel,proto bych si ho už asi nepořídila,ale jinak do minibytu ve městě s vysokými stropy,třeba tak Vinohrady?V kontrastu s tím měšťanským bydlením,ano!Jsem u Vás poprvé a docela mě to baví,tak se těším opět na něco zajímavého...V.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.