čtvrtek 21. března 2013

ze života parazita...

Jeden, prý důležitý, pán na jakési sešlosti lidí, bažících řídit naše životy, mne nazval parazitem. Nejsem v tom sama, paraziti jsme prý my všichni na volné noze, co se zaměstnáváme sami. Vysáváme tento stát, protože nejsme zaměstnanci, protože si nejdeme spořádaně stoupnout do fronty na úřad práce... 
Kdybych byla zaměstnanec, tak zítřejší cestu do továrny v Německu nazvu služební cestou. Asi bych byla trochu rozladěná, protože odjíždět v pátek někam do tramtárie s nejistou dobou  návratu by mi asi možná vadilo.
Ale protože zaměstnanec nejsem a dělám si, co chci, tak se na tu cestu těším.  Je to pro mě výlet. Proběhnu výrobní halu, naložím skříňku, kterou jsem nechala vyrobit co nejvíc rychle. Naložím nové katalogy, projdu a nafotím všechny novinky v showroomu.  Taky si musím nechat vysvětlit  některé technické novoty. Jo a taky bych chtěla stihnout projít nějaké obchody. 
Potřebuju zajímavé světlo a huňatý malý koberec do pokoje muže-mladého, chytrého a hodně rozzlobeného:-)

Chci jenom říct, že i když pracuju vlastně pořád (pokud zrovna nespím), tak jsem šťastná, protože jsem nezávislá, protože dělám to, co mě baví. Přeju si, abych tento stát nikdy k ničemu nepotřebovala, protože to by bylo zlé!

Pokud si budete chtít prohlédnout opravdové parazity, tak třeba na téhle výstavě fotek.


Foto: http://www.paru.cas.cz/cs/novinky/PARAZITI-surrealisticky-svet-tvaru-r104r/


4 komentáře:

  1. Ani jsem nevěděla, jestli se k tomuto tématu vyjadřovat, takže děkuji za tvůj článek.
    Tenhle stát je opravdu postavený na hlavu, všude jinde ví, že pro rozhýbání ekonomiky se musí podporovat podnikání a živnostníci. Tady nás nazvou parazity.

    Mám srovnání i s prací jako zaměstnanec a musím říct, že jako živnostník pracuji mnohem víc a intenzivněji, často i na dovolené dodělávám návrhy, když na to zákazníci spěchají.
    My živnostníci si práce prostě vážíme, protože si ji hledáme sami.

    Tak ještě jednou díky za tohle téma.
    A přeju šťastnou cestu do Německa a dobré pořízení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo taky sem slyšela tuto hlášku a mnohé jiné a nevěřila sem svým očím/uším. Ne že bych zvažovala, že budu volit tuhle stranu, ale obávám se, že bude dost lidí s opačným názorem, mrazí mě z toho.
    No nic, ještě nám snad pár měsíců toho parazitování zbývá, tak si je nenecháme zkazit, ne? Užij si výlet do Německa a pak už se opravdu! musíme domluvit, abych se za Tebou přišla podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý článek - díky:) Já o obou variantách pořád přemýšlím a zvažuju a zatím nemám odvahu - takže vás všechny velmi obdivuju!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký příspěvek! Komentovat stát a politiku raději nebudu. Ať žije podpora podnikatelů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.