pondělí 23. ledna 2012

Když vaří muž



Předesílám, že můj muž není "kuchyňka", jeho profese má k vaření hodně, hodně daleko. Můj muž však vaří rád a vaří dobře. 
Vaří s láskou a nadšením a jen když se mu chce.
Začátky jeho učení se nebyly jednoduché - kuchyň po jeho akci obvykle vypadala jak po náletu. Ustála jsem to, protože mi tvůrčí bordel nevadí. Často jsem fungovala jako pomocná síla - podej, odnes, oloupej, ukliď. To chtělo hodně trpělivosti...
Dnes je vše jinak.
Bez mé asistence uvaří cokoliv a kuchyň zůstává uklizená. O víkendu připravil candáta - je to jedna z nejchutnějších ryb. Povedlo se, bylo to moc dobré.



1 komentář:

  1. Mňam, rybu bych si dala. Můj muž ryby vůbec nejí... Ale někdy vaří, to se musí nechat. Tradiční česká jídla jako guláš, knedlo vepřo atd., to je jeho :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.