středa 30. listopadu 2011

Japonská inspirace pro kuchyň

Mám ráda japonskou architekturu i japonské interiéry. Bojují s nedostatkem místa,  prostorová omezení nutí architekty vymýšlet velmi nezvyklá a odvážná řešení, rovněž netradiční používání různých materiálů je velmi, velmi inspirující.
Jejich interiéry mě fascinují naprostou jednoduchostí a purismem. 
Prohlížím fotografie a žasnu, kam až lze zajít pri zbavování se všeho nefunkčního, nepotřebného. Je to tak osvobozující, nepotřebovat všechny ty zbytečnosti...
Při navrhování a při plánování kuchyní občas hledám inspiraci jinde, tu japonskou u nás ale bohužel moc často neuplatním, zakázníci chtějí úplně něco jiného.
Je to jen taková moje libůstka.























Zdroj: Suppose design office

4 komentáře:

  1. Krása. Vizuálně se mi to taky moc líbí, ta jednoduchost, nic neodvádí pozornost. Reálně by pro mě zachování té čistoty bylo nereálné:))) Holt evropská potřeba se aspoň trochu věcmi obklopovat. Jako inspirace vynikající, díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně slyším otázku všech návštěv: a kdy to doděláte? Na to každej nemá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je přesně můj sen - NIC na kuchyňské lince, vše schováno. Ale se 3 lumpíky si o tom mohu nechat akorát tak zdát. Ale stejně se o to aspoň pokusím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No právě kvůli těm lumpíkům je lepší všechno schovat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.